Yedek Sevgili

içimi üşüten o yalnızlığa düştüğüm gece hayallerimin yasadıklarımın son
bulduğu ve kolay kolayda artık yaşanmayacağını düşündüğüm o gece

artık yasayamayacağımı düşündüğüm gece her şeyimi kaybetmiş çırıl çıplak sokak
ortasında kalmışçasına bir hiç uğruna benden vazgeçildiği o gece

içim içime sığmıyor ne yapacağımı şaşırdığım o kadar zoruma giden şeyler varken
nefes bile almakta zorlandığım o gece evde oturmuş ne yapmam gerektiğini
düşünürken aklıma Cezmi Ersöz 'ün Yedek
sevgili
 şiirini okumak geldi içimden

ve şiiri aratırken google de karsıma bir site geldi görünüşü güzel ama yedek
sevgili şiirini sayfanın girişinde göremedim sadece şiirden alıntı bir kaç
parçası yazılmıştı

aşağıya doğru indiğimde yazı baslıklarına bakarken içimden okumak geldi. ve tek
tek okumaya başladım yazılanları. çok güzel anlatılmış daha önce bir yerde
görmediğim alıntı olmayan yazılardı

belli oluyordu duygularıma tercüme olacak Şu anki içinde bulunduğum psikolojik
durumu en iyi anlatan yazılardı sanırım belli ki onlarda Cezmi ersöz ün yedek
sevgili şiirinden esinlenerek ve benim yasadığımı yasayarak böyle bir şey
yapmaya karar vermişler gerçekten yazılanlar çok içten ve gerçek duygulardı beni
öylesine anlatıyordu ki

bütün yazıları okuduktan sonra sabırsızlıkla yeni eklenecek yazıyı bekliyordum.
ve her saate bir siteye girip yeni eklenen şiirleri yazıları okuyup kendi
duygularımı da paylaşıyordum.

duygu paylaşım arkadaşım olmuştu sanki onlar bana kendini anlatıyor ben onlara
kendimi anlatıyorum. böyle bir çalışma ile duygularıma tercüme olan ve benim
yasadıklarımı yasayıp

böyle bir etkinlikte bulunan ve Cezmi Ersöz ün şiirinden etkilenip yedeksevgili.gen.tr
internet sayfasını oluşturan arkadaşların emeklerine ve yüreklerine sağlık.
paylaşımlarının devamını o güzel duygularını ve hissettiklerini bizlerle
paylaşmaya devam etmelerini temenni ediyorum.



Cezmi, Cezmi Ersöz, Ersöz, Sevgili, Yedek, Yedek Sevgili

0 yorum:

Yorum Gönder

Canlı Tv İzle